Bel ons 24/7: +32 473 50 27 44 – T: 03.369.28.00
Voorkomen is beter dan genezen. De basis van iedere arbeidsrelatie is de arbeidsovereenkomst. Het belang van heldere afspraken kan en mag niet onderschat worden. Door het opstellen van een duidelijke en correcte overeenkomst kunnen er veel problemen voorkomen worden in het verder verloop van een arbeidsrelatie.
Wij kunnen dit preventief aanpakken voor uw onderneming
Klassieke twistpunten bij een arbeidsovereenkomst zijn de functieomschrijving, de plaats van tewerkstelling, de geldigheid van een concurrentiebeding, de bescherming van de bedrijfsgeheimen en de verloningsmethodes (commissielonen en bonussystemen).
Kiest u daarentegen voor een samenwerking op zelfstandige basis zal u er over moeten waken dat er geen vermoeden van schijnzelfstandigheid wordt gecreëerd bij de sociale inspectie diensten.
Wil u een werknemer aannemen of een zelfstandige samenwerking opstarten maar u beschikt niet over de gepaste overeenkomsten? Wij bezorgen u een overeenkomst op de maat van uw onderneming.
Ook voor het nazicht van (arbeids-)overeenkomsten of het opstellen van een carpolicy, gsmpolicy of internetpolicy kan u beroep doen op onze uitgebreide ervaring.